Emagister a tot gas!

Els últims mesos han sigut molt intensos, tant, que des d’Emagister vam decidir dedicar un dia a celebrar junts els avanços assolits i agafar aire pels grans reptes que encara tenim.

Tal i com vaig explicar, hi havia tres opcions: velocitat (Karting), aventura (escalada al bosc) i relax ( SPA). A continuació us deixo un video que ha fet en Cris (és l’americà amb ulleres de sol).

No vaig pujar al podi per poc, el cinquè millor temps de trenta-un no està malament per ser la primera vegada que pujava a un kart. Això ho hem de repetir!

Espero que no us faci gaire enveja:D

5 Respostes to “Emagister a tot gas!”

  1. Pere Says:

    Xevi,

    Doncs la veritat és que una mica d’enveja si que em dones… Jo també vull treballar aquí!

  2. lluis Says:

    Xavi!
    Es veu clarament que em tanques l’entrada de la curva! XDD
    Bé, per ser la primera vegada està molt i molt bé, a aquest pas podries ser el nou Alonso.
    Ens veiem per l’oficina per acabar de discutir-ho…XDD

  3. Cristina Says:

    A mi no una mica d’enveja….. mooooooolta!!! potser us envio el meu cv i em canvio d’empresa, jejejjjj

  4. xfabrega Says:

    A veure,
    No us penseu ara que no fem res més que dinars i sortidetes! 😉
    Si voleu us envio un email amb el meu horari… 😛
    Ara fora conyes, a Emagister hi ha moltes oportunitats, consulteu-ho a infojobs, al link:http://www.infojobs.net/gen_multisite.ij/iCodigoPerfil=966351524526202650353214954944
    Encara que us sembli que no hi ha res per vosaltres, no us talleu i envieu un email igualment a recursos humans amb el CV, hi ha moltes oportunitat per a perfils molt diferents.
    Per cert, No us oblideu de dir que veniu de part meva!

  5. Cristina Says:

    Gràcies! Diré que vinc de part teva i segur que ja és una bona entrada….., per cert, ja t’he votat al TOPCAT.
    Ja es veu que treballeu a e-magister, simplement els felicito per la iniciativa. Tenir al personal content és el millor markèting que poden fer de la seva empresa.
    Tant de bo la meva ho copiés! 😉


Deixa un comentari

